Eetfestijn WTC Elst van 25 maart 2023

Beste lid WTC Elst,

Met enige trots en fierheid kunnen we stellen dat ons eetfestijn van zaterdag 25 maart een ” topeditie ” was. Met 740 verkochte kaarten ( maaltijden ) overtreft dit werkelijk onze stoutste verwachtingen. Dit alles is echter alleen mogelijk dankzij de onverdroten inzet van de talrijke medewerkers , die ervoor gezorgd hebben dat de avond vlekkeloos verliep. Van een goed geolied team in de keuken, de talrijke zaalmedewerkers die met de glimlach en een kwinkslag onze talrijke gasten bedienden, de medewerkers in de bar en aan de koffie, onze schatbewaarder Frank, die constant aan het cijferen was, dit allemaal onder het toeziend oog van onze voorzitter Wim, die daar waar nodig onmiddellijk ingreep, zodanig dat alles vlot verliep. Eveneens een welgemeende dank aan de medewerkers die na het eetfestijn gezorgd hebben voor de vlotte opkuis van de zaal, keuken en bar, de laatste loodjes wegen het zwaarst, vele handen maken echter licht werk.

Beste clublid,

deze topeditie van ons ” eetfestijn ” heeft nogmaals aangetoond welke warme en familiale sfeer er heerst in onze vereniging, namens het bestuur, een welgemeende en oprechte dank aan alle medewerkers, een dikke, dikke merci!!!!

Wat we evenmin mogen vergeten zijn de sponsors van de talrijke mooie prijzen voor de tombola, ook aan deze personen een welgemeende dank voor hun gulle bijdrage.

All Drinks , Jelle Lauwereyns, Dirk Clinquant Cube, Taverne t’ Hoekske, Bon Vivant, Cycler, Fietsen Fieles.

Beste clublid,

vanaf heden kunnen we ons ten volle focussen op de verdere verloop van het seizoen, er wachten ons nog heel wat mooie uitdagingen, om af te sluiten met de woorden van Frank Deboosere, ” morgen ben ik er weer, met beter weer “, laat ons alvast hopen dat dit bewaarheid wordt.

Namens het bestuur WTC Elst

Wim – Frank – Johan – Elfie – Dave – Marc

Hieronder nog wat sfeerbeelden van een ” topavond “.