Dames WTC Elst wekelijks op pad.

Evenals de mannelijke collega’s gaan ook de dames van WTC Elst wekelijks op pad. Onder de begeleiding van een mannelijke collega wordt voor de dames wekelijks een rit op maat uitgestippeld. Hier gaat het meestal over een rit tussen de 50 à 60 km, op een lichtgolvend parcours, en aan een tempo die voor iedereen haalbaar en aangenaam is, dit onder het motto ” samen uit, samen thuis “.

Intussen is het ledenaantal bij de dames de laatste jaren flink toegenomen, dames gebeten door de wielermicrobe zijn steeds welkom in onze familiale club, bij interesse kan je steeds contact nemen met iemand van het bestuur, ook de dames zijn trouwens vertegenwoordigd in ons bestuur, de gegevens kan je vinden op de website van WTC Elst.

Hieronder een aantal sfeerbeelden van de rit van zondag 23-04-2023, beelden genomen aan de molen in Maarke-Kerkem.

GIRLS HAVE MORE FUN  – GIRL POWER