Bedevaartrit zondag 07-05-2023

Beste lid WTC Elst,

Zoals iedereen wellicht reeds weet, is dat we komende zondag de bedevaartrit naar Halle rijden. Met een viertal personen zijn we de rit reeds gaan verkennen, een prachtige rit van ongeveer 95 km, over licht glooiende wegen, met op bepaalde plaatsen prachtige vergezichten, profiel van de rit ongeveer 650 hoogtemeter, zonder zware hellingen, dus voor iedereen haalbaar. Ook voor onze dames wordt een bedevaartrit georganiseerd van ongeveer een 55 km. Hieronder enkele sfeerbeelden van de verkenning.

Nieuws heet van de naald : wat we dus niet wisten, is dat we in onze club over een super mecanicien beschikken. Jawel, onze Marc Desmet heeft op de marktplaats van Brakel Pieter Serry gedepanneerd, want één van de shifters van Pieter zijn fiets was losgekomen. Als een volleerde mecanicien gaf Marc instructies aan Pieter hoe hij het euvel moest herstellen. Hopelijk moeten we de clubkas niet aanspreken om Marc bij ons te houden, misschien ligt er wel een contract klaar bij Soudal – Quickstep, wordt vervolgd.

Beste wielerliefhebber, zondag iedereen op post, voor een prachtige rit richting Halle, vertrek voor de heren ( A + B ) om 08u00 stipt aan ons clublokaal, voor de dames vertrek stipt om 08u30. Aankomst aan het lokaal is voorzien tussen 11u45 en 12u00.

Met sportieve groeten,

Namens het bestuur WTC Elst