Bedevaartrit van zondag 28-05-2023.

Beste clublid,

Vandaag vonden de bedevaartritten plaats voor zowel de dames als de heren.

Naar jaarlijkse traditie gingen de heren op bedevaartrit naar Halle, een rit van om en bij de 96 km. In Halle was er gelegenheid een kaars te branden, ook de inwendige mens werd niet vergeten, en was er voor iedereen een stuk taart voorzien alvorens de terugtocht naar Elst aan te vatten.

De bedevaartrit voor de dames werd een rit naar de kapelmuur naar Geraardsbergen, ook daar was er gelegenheid een kaars te branden, en was er voor iedereen een stuk taart voorzien, de terugtocht naar Elst verliep via het prachtige ” Pays Des Collines “, nog een halte aan de ” Hoppe kapel “, om na 57 km aan het clublokaal aan te komen.

Hieronder enkele sfeerbeelden van een meer dan geslaagde dag onder stralende zon, wat kan men als wielertoerist nog meer wensen!

Nog maar eens een geslaagde organisatie van onze mooie club.

Intussen is reeds een derde van het aantal ritten de revue gepasseerd, er wachten ons echter nog mooie uitdagingen, de  ” driedaagse te Roesbrugge “, de rit naar ” Damme “, langzaam maar zeker gaat het seizoen vooruit, voor we het weten …………..laat ons daar echter niet aan denken, het seizoen is nog lang, laat ons hopen dat de zon van de partij blijft en we nog van vele mooie fiets kilometers kunnen genieten.

Namens het bestuur van WTC Elst

Wim – Elfie – Johan – Frank – Dave – Marc