Kerstmarkt in Elst op vrijdag 15-12-2023

Waarde clublid,

Na het meer dan geslaagd ” Gala feest 40 jaar WTC Elst ” is het tijd voor een volgende activiteit, stilzitten staat niet in het woordenboek van onze mooie club.

We gaan op klasuitstap naar de kerstmarkt van Elst op vrijdag 15-12-2023. Samenkomst in het ( klas ) lokaal ’t Hoekske om 19u00. Van daaruit te voet naar de kerstmarkt die veelbelovend lijkt te worden naar het aantal standjes en kraampjes die voorzien zijn.

Elst is het dorp van onze club, en we proberen dan ook mee te werken met onze aanwezigheid op dit evenement, dit ter steun van de organisatie, en zij die meewerken aan dit warme initiatief.

Hopelijk kunnen we met een mooie delegatie afzakken naar de kerstmarkt, en er allemaal samen een leuke avond van maken. Tot vrijdagavond.

Namens het bestuur WTC Elst

Wim – Elfie – Frank – Johan – Dave – Marc