WTC Elst in volle voorbereiding voor het seizoen 2024.

Waarde clublid,

WTC Elst is reeds in volle voorbereiding voor het seizoen 2024, met in het achterhoofd ” een goede wintertraining zorgt voor een goed zomerseizoen “. De conditie op peil houden is fundamenteel hierin, wintertraining, spinning, core stability, powertraining e.a., stilzitten in de winter is niet aan de orde.

WTC Elst doet er alles aan om zijn leden hiertoe te stimuleren, en is halverwege de maand november gestart met een sessie ” spinning ” onder de leiding van ons gewaardeerd lid ” Wim Vandevelde “. Onder de deskundige leiding van Wim zijn het steeds leuke sessies, leuke beats, sfeerverlichting, soms gaat het er het heel pittig aan toe, je hoeft er dan ook niet aan te twijfelen dat heel wat leden moe, afgepeigerd, maar tevreden huiswaarts trekken. Ook onze dames van WTC Elst zijn massaal aanwezig, en laten zich niet afschrikken door de pittige sessies van Wim, ook zij willen goed getraind het seizoen 2024 aanvatten.

Hieronder een aantal sfeerbeelden :

Zoals jullie merken gaat het er best hard aan toe op de spinning, iedereen wil goed voorbereid en getraind het seizoen 2024 aanvatten, een seizoen dat dichterbij is dan je zou denken, nog een kleine drie maand, en het seizoen schiet in gang, de renners van het prof peleton treden reeds binnen een drietal weken in competitie, uiteraard in warmere oorden dan hier.

Op 14 januari 2024 zien we elkaar op de nieuwjaarsreceptie in ons vertrouwde lokaal ” Taverne ’t Hoekske “, daarna staan nog een aantal initiatieven op het programma, binnenkort meer nieuws.

Het bestuur WTC Elst wenst iedereen een fijn eindejaar, een warm, liefdevol en gezond 2024, een schitterendĀ  wegseizoen met leuke ritten, naar traditie een leuke driedaagse, en tal van andere fijne activiteiten.

Een woord van dank aan:

• Onze voorzitter ” Wim “, voor de organisatie van de sessies spinning.
  • Animator van de spinning, ons gewaardeerd lid ” Wim Vandevelde “.
  • De leden van WTC Elst, die trouw aanwezig zijn op de spinning.

Namens het bestuur WTC Elst

Wim – Elfie – Frank – Johan – Dave – Marc