Podcast met Ward van radio 1 over WTC ELST

Beste wielerfanaat,

op 1 maart had WTC Elst de eer uitgenodigd te worden op een podcast met Ward van radio 1. Ward had ons gevonden via de website en nam daarna contact op met Michel en Marleen, onze geliefde uitbaters van ons clublokaal ’t Hoekske. Heel snel werd dan ook een afspraak gepland. Ward wilde wel eens weten hoe er het aan toe gaat bij de doorsnee wielertoeristenclub, en had misschien heimelijk gehoopt wilde verhalen te horen over drank, doping , wilde feestjes …….. we hebben natuurlijk niet alles verteld. uiteindelijk werd het een gezellige babbel met een aantal mensen van onze mooie club over het wel en wee in de wereld van de wielertoerist, ook werd er nogal wat afgelachen. Vandaag op 2 maart werd de podcast uitgezonden op radio 1 in het programma ” de wereld van Sofie “, in bijlage de link voor het gesprek.

Intussen is het wielerseizoen volop gestart , en werd dinsdag de grote prijs ” Le Samyn ” gereden “, met als verrassende winnaar Milan Menten van Lotto Destiny.

Spijtig genoeg zou het weer de volgende dagen spelbreker kunnen worden voor de nakende start van het seizoen van WTC Elst, hierover volgt nog verdere communicatie. Maar niet getreurd, ondanks de vooruitzichten voor slecht weer de volgende week, kunnen we ons misschien verwarmen aan de uitzendingen van ” de Strade Bianchi ” , vanaf zondag ” Paris – Nice ” en  ” Tirreno Adriatico “.

Beste wielerfanaat, vergeet ook niet in te schrijven voor onze ” driedaagse Roesbrugge ” op 30 juni, 1 en 2 juli , en het daaraan gekoppelde voorschot van 100€ over te maken.

Ons eetfestijn op zaterdag 25/03/2023 in zaal AVERBO te Michelbeke, en dit vanaf 17u00. Er is keuze tussen een vispannetje, ardeens gebraad en een veggieschotel.

Al deze zaken kunnen slechts gerealiseerd worden dankzij de tussenkomst van onze gulle sponsors, met dank aan :

Taverne ‘ Hoekske  – Rebotec – De 3 advocaten

Namens het bestuur WTC Elst