WTC ELST op zoek naar nieuw wielertalent.

Beste sportliefhebber,

Ben je sportief, hou je van fietsen in een leuke groep, ben je op zoek naar een uitdaging op de fiets, hou je van een leuke zondagsrit, een leuke ééndagsrit, een unieke 3 – daagse, een fijne kampioenenviering, wordt dan lid van WTC ELST.

WTC Elst is een wielervereniging uit het kleine dorpje Elst ( deelgemeente Brakel ).

Onze club bestaat uit drie ploegen:

• De A ploeg die start om 08u30 legt ongeveer 70 à 80 km af op een selectief parcours.
  • De B ploeg die start om 08u45 werkt per rit ongeveer 60 à 65 km af op een iets vlakker parcours.
  • De C ploeg met hoofdzakelijk dames vertrekt om 09u00, en legt ongeveer 45 à 55 km af op een parcours op maat.
  • Het is steeds de bedoeling dat alle groepen ongeveer om 11u30 aankomen aan ons clublokaal ” TAVERNE T ‘ Hoekske ” .

Dit alles gebeurt onder de leiding van bekwame en ervaren ” wegkapiteins “, die zorgvuldig de zondagse en andere ritten voorbereiden, en ervoor zorgen dat iedereen een leuke, haalbare rit kan beleven onder het motto ” SAMEN UIT, SAMEN THUIS “, dit alles op een sportieve en vriendschappelijke basis.

Ben je overtuigd, ga je samen met ons de uitdaging aan, wordt dan lid van ” WTC ELST “, dames, heren, jongeren, voor elk wat wils, in een unieke sfeer, in een kader van vriendschap en sportiviteit.

Verdere informatie kan je steeds vinden op onze website ” WTC ELST “, voor vragen kan je steeds vrijblijvend de bestuursleden contacteren, zij zullen je vragen graag beantwoorden, en je de nodige uitleg verschaffen.

FIETSEN IS PURE PASSIE, VOOR VELEN ONDER ONS IS HET EEN MANIER VAN LEVEN.

Het bestuur WTC ELST

Wim – Elfie – Frank – Johan – Dave – Marc